سه شنبه, ۵ تیر ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۷:۱۳
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸

آقای داور تهدید به مرگ شد و دیاباته به خواسته‌اش رسید

به گزارش فرهنگ سار، در بیستمین روز بهمن‌ماه، بسته ورزشی فرهنگ سار در حالی تقدیم شما می‌شود که اخبار و گزارش‌ها گوناگونی از دنیای ورزش برای شما مهیا شده است. با ما همراه باشید. سرمربی تیم ملی فوتسال: دیدار دوستانه با برزیل منتفی می‌شود سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص احتمال برگزاری دیدار تدارکاتی با […]



به گزارش فرهنگ سار، در بیستمین روز بهمن‌ماه، بسته ورزشی فرهنگ سار در حالی تقدیم شما می‌شود که اخبار و گزارش‌ها گوناگونی از دنیای ورزش برای شما مهیا شده است. با ما همراه باشید.

سرمربی تیم ملی فوتسال: دیدار دوستانه با برزیل منتفی می‌شود

سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص احتمال برگزاری دیدار تدارکاتی با برزیل گفت: به نظر من این دیدار منتفی می‌شود زیرا برزیلی‌ها یکی دو بار هماهنگی و نامه‌نگاری این دیدار را انجام داده بودند اما این بازی در نهایت برگزار نشد. توضیحات بیشتر در اینجا موجود است.

مطالبات «دیاباته» پرداخت شد

براساس اعلام باشگاه استقلال، مطالبات «شیخ دیاباته» امروز(دوشنبه) به این بازیکن پرداخت شد. جزییات بیشتر در اینجا موجود است.

تغییر تیم در اوکراین؛ زاهدی به زوریا پیوست

مهاجم اسبق پرسپولیس و آقای گل فعلی لیگ اوکراین به صورت رسمی به تیم زوریا این کشور پیوست. ادامه این خبر را در اینجا مطالعه کنید.

داور انگلیسی پس از دریافت پیام تهدید به مرگ از قضاوت انصراف داد

یکی از داوران لیگ برتر انگلیس پس از دریافت پیام‌هایی که در آنها او و خانواده‌اش تهدید به مرگ شده بودند، از قضاوت دیدارهای بعدی لیگ جزیره امتناع کرد. روی اینجا کلیک کنید و در جریان ادامه این خبر قرار بگیرید.

صالحی‌امیری: رای CAS عادلانه باشد حق به جودوی ایران داده می‌شود

رییس کمیته ملی المپیک گفت:‌ اگر بررسی‌ها و رای دادگاه عالی ورزش (کاس/CAS) عادلانه باشد، حق به جودوی ایران داده خواهد شد. جودوی ما مظلوم واقع شده و باید صبر داشته باشیم. برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با ۱۰۰درصد ظرفیت ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود

سازمان‌دهندگان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تاکید کردند که حتی در صورتی که مبارزه جهانی با ویروس کرونا تا سال آتی میلادی تداوم داشته باشد، دیدارهای این تورنمنت بزرگ در ورزشگاه‌ها با ۱۰۰درصد ظرفیت برگزار خواهد شد. جزییات بیشتر در اینجا قابل دسترسی است. 

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

5 × 3 =