سه شنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۳ / ۱۶:۱۰:۴۷
دسته بندی: استان ها
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۶

آغاز گام نخست دومین مرحله رزمایش «مواسات» در بندرلنگه +

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه گفت: گام اول مرحله دوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک‌های مؤمنانه با توزیع بسته‌های معیشتی در شهرستان بندرلنگه آغاز شد.



حجت‌الاسلام عباس شمس عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ سار در بندرلنگه از گام اول مرحله دوم رزمایش مواسات با توزیع بسته‌های معیشتی بین اقشار آسیب‌دیده از کرونا به‌همت پایگاه مقاومت بسیج خواهران گردان کوثر شهرستان بندرلنگه  و دیگر دستگاه‌ها خبر داد. 

 

 

وی افزود: مواد غذایی شامل مرغ، ماکارونی، سویا، رب گوجه، روغن و همچنین هفت هزار پرس غذا و نان به ارزش یک میلیارد و چهارصد میلیون ریال بین اقشار آسیب‌پذیر و آسیب‌دیده از کرونا در این مرحله از رزمایش توزیع خواهد شد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه اضافه کرد: معتقدیم موج شکل گرفته از کمک‌های مردمی در این رزمایش، تجلی تحقق ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های انقلابی و گوش به فرمان ولایت بودن است.

حجت‌الاسلام شمس یادآور شد: در مرحله اول رزمایش کمک‌های مؤمنانه در چهار گام اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی در سطح شهرستان بندرلنگه نمودیم.

وی گفت: از امام جمعه، منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه، فرماندار، ستاد اربعین شهرستان بندرلنگه و همچنین ستاد اجرائی فرمان امام(ره) و سایر دستگاه‌های اجرایی و خیرین نیز بابت مشارکت و همکاری در این رزمایش تشکر و قدردانی می‌شود. 

انتهای پیام/۸۸۰۲۸/و


منبع: فارس

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

یک × چهار =