دوشنبه, ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۱:۲۰:۲۶
کد خبر: 66497
دسته بندی: استان ها
تاریخ انتشار: 2021-02-17 21:49:36
نویسنده خبر: رضا تقی پور

۱۳۶ مدرسه استثنایی در یکسال گذشته در کشور احداث شده است



به گزارش فرهنگ سار جواد حسینی روز چهارشنبه در آیین بهره‌برداری از مدرسه استثنایی ایثار ماهشهر بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته ۲۱۰ مدرسه استثنایی در قالب طرح "از خشت تا بهشت" در سراسر کشور ساخته خواهد شد که مدرسه ایثار ماهشهر هشتاد و دومین فضای آموزشی ساخته شده در قالب این طرح است.

وی گفت: نیاز مدارس استثنایی در بخش، اعتبار، تجهیزات و فضا ۱۰ برابر حوزه مدارس عادی کشور است، بر این اساس دولت تدبیر و امید نگاه ویژه‌ای به ارتقای شاخص‌های آموزش و پرورش استثنایی دارد.

پیش دبستانی و دبستان چهار کلاسه ویژه دانش‌آموزان استثنایی شهرستان ماهشهر درجنوب خوزستان با ۱۸ میلیارد ریال در مساحت یکهزار مترمربع بهره‌برداری شد.

همچنین با حضور رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور مجموعه چمن مصنوعی دانش آموزان استثنایی آموزشگاه بینش شهرستان رامشیر با ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در مساحت ۵۰۰ مترمربع به بهره‌برداری رسید.

معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در سفری ۲ روزه به خوزستان بهره‌برداری از چند طرح آموزشی و ورزشی و حضور در چند نشست را با مسوولان استانی در برنامه خود دارد.

منبع: ایرنا
برچسب های :