یکشنبه, ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۳:۵۰
کد خبر: 100748
دسته بندی: زنان و خانواده
تاریخ انتشار: 2021-09-29 20:06:39
نویسنده خبر: رضا تقی پور

 رئیس بنیاد شهید درگذشت پدر شهیدان «موحد دانش» را تسلیت گفت



به گزارش فرهنگ سار از «ایثار»، دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در پیام تسلیت خود به خانواده سرداران سرافراز شهیدان معزز موحد دانش نوشت: پدران والامقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی هدیه نمودند، اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری‌اند.

 رئیس بنیاد شهید درگذشت پدر شهیدان «موحد دانش» را تسلیت گفت

وی تاکید کرد: درگذشت مرحوم مغفور «حاج غلام حسین موحد دانش» پدر متدین و انقلابی سرداران شجاع و سرافراز شهیدان معظم «علیرضا و محمدرضا موحد دانش» موجب تأسف و تأثر ملت قدرشناس ایران اسلامی به ویژه خانواده بزرگ ایثارگران گردید.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این پیام یادآورشد: بدون تردید پرورش و تربیت فرماندهانی شجاع و دلاور که نامشان همچون خورشید بر آسمان پرافتخار دوران دفاع مقدس می‌درخشد ذخیره‌ای عظیم برای قیامت ایشان خواهد بود. اینجانب ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم، از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت دارم. ان‌شاءالله روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار گردد.

 رئیس بنیاد شهید درگذشت پدر شهیدان «موحد دانش» را تسلیت گفت

به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و شهادت فرهنگ سار ،‌ درگذشت مرحوم «حاج غلامحسین موحد دانش» پدر صبور، متدین و انقلابی شهیدان سلحشور سرداران گران‌قدر علیرضا و محمدرضا موحد دانش، موجب تأثر و تألم عموم مردم شریف ایران، خانواده معظم شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی گردید.نقش بی‌بدیل تمام شهیدان سرافراز انقلاب و دفاع مقدس در همه صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی روشن و درخشنده است.

در این میان شهیدان علیرضا و محمدرضا موحد دانش که‌ در دامن پدری دلسوز و مؤمن و مادری فداکار و مؤمنه پرورش یافته‌ بودند، چون دیگر شهیدان والامقام، همواره مایه مباهات و افتخار ایران اسلامی خواهند بود.

بدون تردید حضور مؤثر شهید محمدرضا موحد دانش و سردار پرتوان و فرمانده شجاع شهید علیرضا موحد دانش در عرصه‌های مختلف فرماندهی و هدایت رزمندگان اسلام و درخشش ماندگار آن شهیدان عزیز در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، ریشه در تربیت و پرورش این پدر و مادر آگاه و معتقد به اسلام عزیز دارد.

 رئیس بنیاد شهید درگذشت پدر شهیدان «موحد دانش» را تسلیت گفت

براساس این گزارش مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس نیز درگذشت این پدر بزرگوار را به بیت معزز شهیدان موحد دانش و سایر بستگان ایشان تسلیت گفته و از درگاه خدای رحمان برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و هم‌جواری با روح بلند فرزندان شهیدش و برای سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نماید. امید است در این ایام حزن و اندوه آل الله، خداوند روح پاکش را سر سفره حضرت سیدالشهدا (ع) مهمان و متنعم بگرداند.

منبع : ایرنا